Sngl_55 Arkadaşlar 37+6 haftalik 2 cm açıklık var nstde duzenli sancim çıktı ara sıra sancim oluyor belden aranızda bu durumda olupta doğumu uzun süren yada hic beklemeyen varmi🤔🤔
Kubra9595 Sngl_55 ayy cnm benimde simdi kasiklarda gelip giden agrilar var ins gelir kizim 1 hafta önce nisan geldi 2cm aciklik vardi hafif sancida vardi bakalim sabaha nolcak simdi sakince agriyi cekiyorum 37+6 yiz bu arada
HaticeeKckylmz 2cm acikligim var ilk oglumda ertesi sabah nisanim geldi sancilar artti gece 11de dogurdum 38de hesabimza gore 15gun erkn geldi.
Sngl_55 Ay insAllah sağlıkla gelir benim oğlan açılmayı yaptı sancıyı verdi kaçtı geri yaramaz oğlum pazartesi bakalim bize ne dicek doktorumuz🙏