Ebrugunesss sonuçlar zaten gayet iyi canim herşeyi normal yazıyor önemli olan da bu zaten bi sorun olsa söylerdi muayene sırasında haklisin konuşarak anlatarak yapılan detaylı cok ıyi olurdu ama bazen şansımıza böyle donuk insanlar çıkıyor iste nerde yatırmıştın detaylini