Fdm_nuur98 İyi gceler hanımlar başınızı agritmak istemem ama bı tanıdığım var yeni doğdu ve durumu kritik şifa niyetine yasini şerif topluyoruz okuyabilen yada DHA onceden okumuş olup şifa niyetine o yavrunun adına bağışlayabilecek (bu durumda ne denir inanin bilmiyorum hediye etmek bagislamak bı hatam olduysa affola)) varsa okudum yada okuyabilirm diye geri dönüş bulabilirmi ?? Tşk. Ederim şimdiden okuyandan okuyamayan dan Allah razı olsun
Hilal53 Rabhim sifa versin insallah canim lohusayim . Okurdum yoksa . Postunuzda gorunsun hem oyuzden yazdim goremeyn kalmasin diye
Fdm_nuur98 Hilal53 💕çok tşk ederim Allah razı olsun düşünmeniz yeter üste olmak için yazilsada olur hani hersy onmli tabi ki ama evlat sonuçta