online_mom kaç haftalıksın ne kadarın kaldı bilmiyorum ama valla bazen çok aşırı olduğunda kötü oluyor öyle deme en iyisi sağlıklı olmak aşırı derecede mide yanması midedeki asidi yukarı çıkartıyor zaten mide bulandırtıp istifraya zorluyor az zaman kaldı diye kendimi avutuyorumda ben rahatsızken 1 saat bile insana zor geçiyor