Glsn89
Idrarini yaklasik 6 aya kadar his etmeye bilirsin. Ben iki normal dogum da 4 ay kadar yaklasik sürdü. Ama 2,5 ay dogumsonrasi hic degilse tutabiliyordum 😬
Öyle orda batma hissi oluyorsa iltahaplanma baslangici olabilir. Sana önerim biraz zerdecal meyvesuyla falan karistir ve hemen dik yut. Koklamadan. O bi kere direk cözer mikrobu. Bende öyle olmustu. Ve gitti hemen. Yani ikinci idrarimdan sonra his etmedim. Eger sende gitmezse bi doktora sor derim.
Ama bunlar insallah hepsi gececek. En fazla 9 ay sonra. Yani bidaha vücut eski halini almasi icin bi hamilelik kadar vakit aliyor. Sabret (((=