Es_em Merhaba güzel anneler bende 12 gün önce anne oldum hep derdim acaba bende bir gün yazar mıyım hikayemi nasip olur mu diye çok şükür nasip oldu yazmak 38 haftalık olduğumuzda ağrılarım başlamıştı ufak ufak sancılar gelip gidiyordu babamız asker bizim üst bölgesinde görevdeydi doğuma gelemez sanıyordum sürpriz yapmış geldi sabah 4 de 6 ya kadar oturduk hiç sıkıntımız yoktu saat 8 gibi sancım gelmeye başladı öğlen 12 de nişan bozuldu acile gittik dediler ağrın 5 dakika da 1 gelince hastaneye gel direk akşam 8 de sancım çoğaldı ama suyum gelmedi nst için tekrar gittik beklememiz söylediler sabahı bulur deyince eve gitmek istedim duş falan alıp sancılarını evde çekmek için 12 de eve geldim 10 dakika sonra suyum geldi sağolsun ablam sıcak suyla belime masaj yaptı sancım aşırı vardı biraz bekledik saat 2 buçuk tu ben istifar falan etmeye başladım direk gittim hastaneye yatmışım yapıldı beklemeye başladık sabah 6 da dayanılmaz sancım oldu sonra serum falan derken saat 9u geçerek minik prensimi aldım kucağıma paşamız babasını beklemiş gelmek için Rabbim nasip edince en güzelini nasip ediyo sabır edip dua etmek gerekiyormuş hep korkardım ya yetişemezse yanımda olmazsa diye 😍25 saatlik bi doğum hikayemiz oldu ama çok şükür tam oldu 39+0 da 2740 gr biraz küçük doğduk ama şükürler olsun Rabbime biraz uzun oldu teyzeleri hakkınızı helal edin Allahım herkese hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah ❤️❤️😍😍😍