Ayzaninannesi 40+1 de suyum azaldığı için erken yatışım verildi, kendi sancım yerine suni sancı almak zorunda kaldım doğum sürecini hızlandırmak için.
+ en yakın zamanda yengemin hamileliğinde 7 ayında doktor suyun az demiş.
o çok aldırış etmemiş.
doğumunda, 39+1 de sezaryan oldu (ilki normeldi)
hayati risk taşıyor, heran ölebiliyor kordonuna basaraa demişti.
bitmiş denecek kadar azalmıştı.
mutlaka doktor kontrolünde olun,
dediklerini yapın.