Sibelclk ödemden oluyor canım bendede oldu aynı sorun alyanslarım yüzüklerimi çıkarmak zorunda kaldım zamanla çok sıktılar ayak desen keza yine öyle ödem zamanları yaza geldide çalışıyorum birde işe gidip gelirken ayakkabı giydim ama işte hep terlikle dolaştım ayağımın şeklini alana kadar bir süre ayakkabılarım hep canımı acıtıyordu kalıba verdiğim halde yarım saat önce giydiğim ayakkabı yarım saat sonra sıkıyordu sandalet bile aynı şekilde tuzlu çok yeme ondan bundan dediler tuzu hiç sevmem nerdeyse yemeklerde bile tuz ayarım yoktur sevmediğim için tuzsuz yerim tuzsuz olunca anlamıyorum tuz olunca anlıyorum he kilo aldım oturarak masa başı çalışıyorum birde hamileliğimi öğrenir öğrenmez sigara kullanıyordum onu bıraktım ofisteki arkadaşlarımda dal gibi maşallah ama boğazları durmuyor sigarasızlıktan bende onlara eşlik edince birde akşam evde yatana kadar oturmasam bile gün içerisinde çok fazla hareketsiz kalmaktanda oluyor sanırım öyle eve gideyim ayaklarımı uzatayım dinleneyimde olmuyor yani ben hiç öyle yapamadım 37.haftaya giricez allahın izniyle hala devam ediyor sadece işe gidip gelirken giydiğim halde 2 ayakkabı patlattım 3.artık gitmek üzere nerdeyse bir sürü ayakkabım var geçici bir durum olduğu için şuanda beni idare etsin geçici bir durum doğumdan sonra geçer diye düşünüyorum allah hepimizin yardımcısı olsun biraz uzun yazdım hakkınızı helal edin başıma gelenleri yazmak istedim seninde bilgin olsun ona göre tecrübe edin diye umarım seninki benim gibi uzun sürmez