Meraba kızlar şu an 30+3 deyiz fakat 32. Haftaya girdiğim zaman ablamın bebeğinin kırkı çıkmış olacak mevlüt yapacaklar aradaki şehir mesafesi 5 buçuk saat otobüs ile gitmek zorundayım gitmek istiyorum ama eşim tedirgin göndermek istemiyor ailemde gelme uygun zamanda bir araya geliriz diyor bende korkuyorum tabi ya bişey olursa yolda diye ama gitmekte istiyorum bu haftalarda yolculuk riskli mi?