Semraca çok pahalı olmasına gerek yok ama maalesef günümüz şartlarında eğer düzgün bi araba almak istiyorsan pahalı oluyor baston olanlar çok kullanışlı değil sağlam değil atıyorum arnavut kaldırımlı bir sokaktan geç travel sistem olmadığı için tekerleri küçük takılıyorlar sağ sol yapıyorlar gitmiyor araba yani bu yüzden travel sistem almak mantıklı belirli bi zamandan sonra kucaktada gidip gelmez he ama derseniz ki bizim aracımız var genelde araba kullanırız öylesine bi yere git gel için sadece araba kullanırız o ayrı az kullanıcaksanız daha makul bişeyler bakabilirsiniz aracınız yoksa ilk bebeğiniz olacaksa bi kardeş düşünür onunda kullanmasını isterseniz düzgün bişey alın ömürlük kullanın diğerine böyle bir derdiniz kalmaz en azından şahsi fikrim