Zhlylmz Yaşayan var mı arkadaşlar ? Belli ki enfeksiyon ancak gebe olduğum için sadece fitillerle idare ediyorum. Başka bir öneriniz var mı ?
isil_34 Ben de de bi dönem oldu, doktora sormuştum , bol su iç demişti . İçsem de aynıydı genelde . Baya sonra kendiliğinden gitti. Siz de sorun doktorunuza . Geçmiş olsun