Bhradb Kızlar 39+5 deyim çok fena sırt ağrım var sabahtan beri ve geçmiyor . Fakat sancımı daha az hissediyorum bu Doğum belirtisi olabilir mi ?kimisi Doğum sancısı bu şekilde olmuyor diyor. Ne yapsam bilemedim.