Yldzeyll
Arkadaşlar dua istiyorum kordon sentez yaptirmistim ilk sonucum normal çıkmıştı yarın kesin sonucum çıkıcak dayanamadım hastane sitesinden baktım işlem tekrarı diyor ne demek istiyor yikildim esime birşey diyemedim ne olur dua edin bize 😔🙏🤲😭😭😭😢😢