Ozlemmmmm Kizlar merhaba, dogum parasini yani dogum iznindeyken hakkiniz olan parayi siz aylik olarak mi aldiniz yoksa izniniz bittikten sonra toplu mu aldiniz aylik alabilmek icin bisey yapmak gerekiyor mu
Esrglr Ozlemmmmm merhaba işyerinin insiyatifine bağlı. Bazı işyerleri ayşık olarak normal maaşını yatırıyor devlet doğum izni bitince yatırıgo.o parayıda işyeri geri istiyor. ☺