Kızlar merhaba 🙋♀️
Ben bugün 16. haftama girdim. Afedersiniz tuvalete gidiyorm geliyorum beş dk sonra yine geliyo, öyle bi geliyoki karnım dolmuş baskı yapıyo gibi. Ama 4. aya girdim artık sık idrara çıkmanın azalmış olması gerekmiyomu? Hem sık gelirde bu kdr sık olur mu ya? İşyerinde iki kat inip çıkıyorm lavaboya gitmek için gına geldi artık deliricem. Bol su içmem gerek içmeye çalışıyorm ama içtikçede geliyo. Acaba idrarımda falan iltihaplanma olablrmi öyşe bişeyler okumştm yada başka bi sorun? Bu ayda olup sık idrara çıkan varmı?