Esra2019 terlik taç hakkında yorum yapamam ama ablam iki kez sezeryan oldu ikisindede alt üst sabahlikli pijama takımı giydi ve sezeryan dikişlerinden dolayı hiç sorun yaşamadı acı vs hiç bisey yoktu zaten pijama dikişi oraya gelmiyor pijama dikişini geçtim giydiğin iç çamaşırın bile değmiyor zaten kocaman bi yara değil bebeğin kafası çıkacak kadar bisey 😊 tabi gene senin fikrin ama eğer kış bebeği olacaksa pijama daha mantıklı hem hastane için hem ev için yatıp kalkarken daha toplu duruyor pijama 😊