-Ebru- evet ikisini bir alıyorum bazen magnezyumu aksam yemekten sonra alıyorum cünkü benim kasılmalarım gece artıyor ayrıca bağırsakları sabah güzel çalıştırıyor😊 Eşim mümessil bu arada magositi kendisi çalışıyor 😊 bir tek onun içinde sodyum tuzu yok biliyorsunuzdur tansiyonu hic etkilemiyor bu yüzden ayrıca tek fark cıkartmayan magnezyum da o 😊😊