Merveeex Canım bizde 16 haftalığiz bende kendi ev isimi kendim yapıyorum ağrı oluyor senin gibi tutulma yaşamadım ayaklarını üzerini sıkı giy soğuktan olmuştur com yorma bide kendini hamilesin sen bugün benim de agrım var hafif hafif ama rahat edemiyorum bide nerde oturursan otur beline yastık koy