serife_ynmz arkadasslar mrb.ben 2 hafta once detayli ultrasona girdim cocukta hic bi sknti cikmadi.herseyi guzel dedi doktor.gecen hafta da saglik ocagina gittim.kalp atisini dinledi ebe.kalp ritminde sikinti var gibi dedi.suan 22hafta 4 gunluguz.henuz kontrole gidemedm.sizde bole bi sorun olustu mu.ebe belki bizim aletten kaynkli da olabilir dedi.ritmi normal atarken bi tikanma oluyor gibiydi.
azizeguneyy serife_ynmz yanılma payı olabilir çünkü sonuçta kulakla dinleniyor o ses. ben nstye bağlandığımda kalp atışları yavaş diye karnımı yayık ayranı gibi ileri geri ittirmişlerdi kalp atışı düzelmişti sonra