Eseenn kadin her ay adet oluyor diye hamile oldugunu da anlmadi.kasiklarinda agri var diye gidiyor doktor hamile misin diyor.hayir diyor.belki enfeksiyon vardir diye tahlil yaptiriyor.4 aylik gebe oldugunu ogreniyor.saskinlikla kadin doguma gitti cinsiyetini ogrendi.hic ne bulanti yasadi ne kusma hamile degil gibi hamilelik yasadi.doguma kadar da hep adetini gördü 😂😂