Minednz canim ben de 27+4’um. Bebegin gelisimi 2 bucuk hafta onden gidiyor. 1250 gramdi en son. İri bebek oldugu icin sekerden suphelendik, cok sukur birsey cikmadi. 8 kilo aldim toplamda. Ekstra bir cabam yok kilo konusunda. Sabah mutlaka 3 ceviz yiyorum. Yesillikleri cok severim. Her gun mutlaka ev yogurdu ve sut iciyorum. Meyve olarak da muz ve mandalini tercih ediyorum. En azindan cok sekerli degiller. Haftada iki kez balik tuketiyorum, disardan yemek yememeye calisiyorum. Gunde iki kez de kan ilaci aliyorum. Kendini strese sokma derim. Yiyebildigin saglikli olan herseyi ye rahatlikla.