Nihal1991 Allah korusun tabiki biiey olmasın ama sonradan vah demeyelim diye çünkü bende su ihtiyacımı çay kahve meyvesuyu gibi şeylerden alıyodum hamilelikten önce valla kalkıp su içmek aklıma bile gelmezdi susayan bi insan değilim hala öyleyim ama bebeğimi kaybetme korkusuyla yanıma evde litreliği alıyorum yudum yudum yatana kadar susamasamda ve gerçekten 3 haftalık deneyimimde suyum arttı içerde çocuk susuzluktan kasılıp çiş yapamıyomuş oda sıvıyı azaltıyomuş güzel bi şişe alın kendinize içmeye çalışın bu arada bende hamileliğim boyunca istifra ettim 26 haftalığız hala devam ediyo bulantım bebeğiniz için 🌸❤️