asilkartal Bence iki hafta daha sabredin 9. Haftada gördüklerinize inanamayacaksınız. Eşimle minicik kol bacak çıkıntılarını görünce ağlamıştık dayanamayıp. 😊Minyatür bir bebek görüyorsunuz ekranda.
SedaveSusam Ancelina aa aynı ben 😂😂 13 haftalık hamileyim bi özele bi devlete gidiyorum devlet hemen evimin önü daha bugün dayanamadım gittim doktor 1 ay sonra gel dedi ben dayanamam dedim devlette hep farklı doktorlara gidiyorum tanımasınlar diye 😬😬
mantik_0 Gizemalper öğrendiğimiz ilk haftalar her hafta gittik 🤣 şimdi gülüyoruz ne olacak ki gitseniz insan yerinde duramıyor maddi imkanınız varsa gidin
Skn23 Gizemalper ben ilk zamanlar sürekli 10 günde bir gidiyordum😂 ultrasonda görüp rahatlıyordum valla bitek😁 5 Aydan sonra artık ayda 1 kontrole döndük 😂 oluyor öyle şeyler