tumerseyma canım bende normal süt içtiğimde kaburgalarıma kadar ağrı vuruyordu sonra laktozsuz süt içmeye başladım çok rahatım sende istersen doktoruna danışıp laktozsuz içmeyi dene cunku süt yoğurt kefir olmazsa olmaz diye biliyorum hatta laktozsuz kefirde varmış sanırım daha arastiramadim🤗