ilaygiz canım narkoz değil tam olarak bir iğne vuruyorlar ve 5 sn de uyuyorsun hiç korkma ondan benim işlem 5 dk sürdü hatta eşim korktum çıktım sanmış o kadar kısa sürede 15 yumurta toplandı. Daha sonra 2 saate yakın hastahanede kaldım ve çok ağrı hissedersen o anda ağrı kesici vurmasını iste doktorundan vuruyorlar . Daha sonraki günlerde çok fazla ağrı ve acı hissetmiyorsun korkma sakın ben çok korkuyordum ama inanm kprlulacak hiçbirşeyi yok . Birde narkoz verilmeden ağzından çıkanlara ve ne hissettiğine dikkat et , ben şimdi ağlayacağım dedim doktora ve uyandığımda hüngür hüngür ağlıyordum 😃😃