Diloshtc Şekerim sınırın biraz üstünde ve diyet yapıyorum. Bebeğin kilosu 1.400 doktor bu kiloyu korumaya devam et dedi. Zaten şekerli ve hamur işi şeyleri çok yiyordum bıraktım. Çünkü bebek 3 buçuk kiloyu geçince sezeryan ile alınabilirmiş. Bebekleriniz kaç kilo anneler?
zlemAtAcar Diloshtc Can'ım benim 28. Haftanın ilk gününde 1376 gramdı. 🤔🤔🤔 bebeğinin kilosu fazla değil. Doktor neden öyle Dedi
Obsesifk Diloshtc salı günü gidicem bende kontrole en son gittiğimde 27 haftalıktı 1131gdı şimdi 29 bitmek üzere sen meyvede yeme pirinçde yeme sakın pirinç baş düşmanı zaten bende kesmiştim ne güzel sağlıklı kilo alıyordum bi bozdum dengesiz kg almaya başladım şimdi tekrar başlicam diyete
FigenBelinaynceyol En son 27 haftalikken gitmistim doktora 1123 gr 36 cm idi oglum. su an 30 haftalik olduk tekrar kontrolum 32.haftada ve ilk dogumum kizim 58 cm 3880 gr dogurmustum hemde 102 kilo ve normal dogumla bebeginizin kilosu gayet normal geldi canim arti doktorlarin Bu sezeryan merakini hic Ama hic anlamiyorum ya 3.5 kilo ustu sezeryan olmak zorunda mi londra da yasiyorum 150 kilo insanin 4 kilo ustu bebegini normal dogurtuyorlar doguma herhangi bir engeli olmadigi surece saglik acisindan ama bizim doktorlarimizin genelinin gozu sezeryanda sikinti yapma bence ve herhangi bir saglik problemin olmadigi surece normal dogum dusun derim rabbim bir avazda kurtarsin ins
Diloshtc FigenBelinaynceyol Şeker bebeğe zarar vermesin kilo aldırmasın diye erken alırız dedi. 3 buçuk ile korumaya çalış süper olur dedi. Haftasına göre gayet iyiymiş.
Diloshtc zlemAtAcar aynen canım benim şeker çıktıkça bebeği kilo aldırır diye dedi. Benim de 28 haftanın içinde iken 1403 dü. Aynıymış hemen hemen.
zlemAtAcar Diloshtc ü hafta gitim doktora kontrolüme daha vardı . Ağrı'm olunca erken gittim kilosu 2800 olmuş 😟 Daha 34. Haftanın başındaydık gittiğimizde... Daha doğuma var bu gidile ne olur korkuyorum
Diloshtc zlemAtAcar şekerin yok değil mi? Doktorun sorun yok dediyse kilosunu dert etme bence canım önemli olan sağlığı
Diloshtc Obsesifk ara öğünlerde meyve yemez isem şeker yemek yiyince çok çıkıyor. Meyvenin yanında süt , yoğurt, badem fındık falan yiyorum dengeliyor. Pirinç kesinlikle yemiyorum zaten. Benim artık aç kalıp bir anda yiyince su içmeyince çıkıyor.
Askmeleyi Bende 29 +0 1624 mu 1674 muydu kilosu .bana hic seker yuklemesk yapilmadi iki dr gidiyorum ozelde devletde yapmadi hic bahs etmediler acaba neden
Diloshtc Askmeleyi ailende şeker var mı diye sordular mı? Ya da daha önceki verdiğin kan değerlerinde iyi çıkmış olabilir ama artık genellikle yapılıyor. Olmadı yemek ye 1 saat sonra sağlık ocağında ölç tür bakalım şeker önemli çünkü.
zlemAtAcar Diloshtc iyi Can'ım bugün kontrole gittik 🤗 Gözlerimde ışıklar patlıyor gibi oluyordu ç. Doktorum göz doktoruna gönderdi. Göz tansiyonu olabilir Dedi. Çok şükür birşey çıkmadı. Küçük tansiyonum arada düşüyor ondam kaynaklı olabilirmiş. Kilomuz 3000 kilo olmuş 😍😍😍