Duygu19031903 hafif gelen sancılarım vardı tabi bazen şiddetli oluyordu kasılmalarım da vardı doktora gittim nst de hafif sancılar göründü yatışım yapıldı tedaviye başladık taburcu oldum tedavim evde devam ediyor progestan ve magnezyum ile desteklemeye çalışıyoruz kısalık ve açılma olmaması için öyle işte 🤷♀️