belinay13 Kizlar bu aksam sorularim cok 😀 ben 5 haftalik hamileyim ilk bebegimde yuksek nabzim hep oldu bi cok doktora gittim hic bisi bulamadilar kalp kapakcikta cokme denildi o da kucuck bisi dogumdan sonra gittim var denilemez bile dendi sonuc olarak psikolojik dediler sakinlestiriciyle nabzim dusuyordu ilaci biraktim 3 ay once falan gebelik dusundugm icn ama bu hamilelgmdede olacak diye cok korkuyorum sizce normalmi yuksek nabiz yasaynlar oldu mu?
Nur01 belinay13 benim de nabzım çok yüksek. İlk hamileliğim. Kalp doktoru belox adında bir ilaç verdi onu içiyorum o birazcık rahatlattı.
Nur01 belinay13 şu an çıkmadı. Kalp kapakçığında kalınlaşma var ama o, o kadar etkilemez dedi. Hamilelikten kaynaklı görünüyor çarpıntı dedi.