Nursnr1 Merhaba benim ilk gebeliğim düşük ile sonuçlandı . Kasıklarımda ağrı vardı sürekli kanamam vardı adet ağrısı gibi ama ben hamile oldugumu bilmiyordum :(
Sanıyorum ki regl oluyorum :/
Allaha şükür şimdi yine hamileyim 33 haftalık 🙏🏻 Rabbim isteyen herkese nasip etsin. Ama senin yerinde olsam hemen doktora giderim önlem alabilirsin. İlaçlar vs .