Gebebe
Kızlar 36+3 deyım. Bebeğin gelişimi 1 hafta önden gidiyor. Bugun doktora gıttık çatı muayenesı yaptı 1 parmak açıklıgım varmış ama bebek henüz inmemiş dedi. Dr bol bol yürü merdıven in çık dedi. Doğum me zaman olur sizce ? Böyle olan anneler siz ne zaman doğurdunuz ? 😣 ben korkuyorum birazda doğumdan