fat366 tatlım şaşırma bana %100 Kız demediler o yüzden de acele etmedim detaylıyı bekledim iyi ki de beklemişim dün de doktora gittim oda erkek olduğunu söyledi zaten ama o kadar güzel ki hiç fark etmez ben salı günü acile gittim ağrılarımdan kaynaklı inan o ağrılar umrumda değildi evladıma bişe olmasın diye hep dua ettim o yüzden Rabbim sağlıklı hayırlı bi evlat nasık etsin herkese