Ebrucihan Çalışanlar anneler hamilelikte haklarınızı kullanabiliyormusunuz. Mesela günde 7.5 saatten fazla calistiramiyolar gibi.
Semamcr Ebrucihan şahsen erken çıkma gibi bir durumum olmadı. İş yerinde süt odası vardı. 1 saat gidip uyuyordum. Bu hakkımı bu şekilde kullanıyordum 😊
Ohatice Ebrucihan ben kullanıyorum canım erken çıkıyorum tabi müşteri durumuna da bakıyor ama genel olarak sıkıntı çıkmıyor
Ebrucihan Semamcr bende hamileligimin 21. Haftasindayim çalışıyorum ama hiç bi hak kanun geçmiyor isyerimde sanırsam..
Ebrucihan Ohatice fabrikada çalışıyorum normalde hamilelere 7.5 saate fazla çalışmak yasak ama ben bunu söylediğimde insan kaynaklarına böyle bişey olmadığını söylüyorlar ama kanunlarda var böyle bişey çok değişik
Ohatice Ebrucihan olur mu öyle şey ya ben hamile olduğumu bildirdim anında mail düştü şu saatten sonra çalışamazsınız ister sabah geç gelin ister öğlen isterseniz akşam erken çıkın diye.. yasal tabi ki bu
Derya21d Hiçbir hak yok maalesef ben postacıyım dışarıda çalışıyorum doktor raporu ile bile içeriye almadılar 26 haftadayım hala çalışıyorum 🤦🏻♀️