Gulcezeren bebek emmeyi beceremiyorsa tam yorulup bırakıyor doyduğundan değil aç kalıyor sarılık oluyo.emziremediğin için göğüslerin taşlaşıyor. Ne bilim sütün çoksa akıyor üstün başın batıyor azsa sağarak arttırabilirsin. Ben gerekli olduğunu düşündüm doğumdan sonra lazım olabilir diye hazır ettim.hiç kullanmayanlarda var. Mochi aldım bu arada