Yoncaeroglu [bilinmeyen] aynı durumu bende yaşıyorum desem 😅😅 20. Haftamdayım ve 16 haftalıkken karnım çıktı sanki suandada hiç büyümüyo gibi hissediyorum ama galiba karında bunu hazirliyo veya gözümüz alıştı bize aynı geliyo olabilir çok fazla takmamak en güzeli nasıl olsa koskocaman bi yönüsünüz olucak Allahın izniyle canım 😍😍😍 😊
Esrelf [bilinmeyen] evet benimde öyle. Yemeklerden sonra karnım şişiyor tabi kabızlıkta var sabahları iniyor. Normal bence 😊
Melegimveben [bilinmeyen] aynısı geçen gün başıma geldi canım dışarı çıktım göbeğim şişti eve geldim bi kaç dakika bekledim tuvalete felan girdim gitti göbek😂 10. haftadayım 🤗
Burcum [bilinmeyen] benim 15. Haftamda iyice belirmişti şuan 21. Haftadayım baya baya çıktı karnım. Ama sabhaları biraz daha az gözüküyor tabi, akşama kadar yiyip içince iyice şişiyor😊
Yoncaeroglu [bilinmeyen] amin canım benim inşallah hepimiz sağlıcakla bebislerimizi kucagimiza alalım 😊🙏😍😍
Ozlemmmmm [bilinmeyen] Yalniz degilsin✋ gecenlerde benimde cok kafama takildi bu konu 15 haftaligim bende karnim bazen top gibi oluyor bazende sanki hic hamile degilmisim gibi oluyor o an sanki bebegime bisey oldu saniyorum ama yediklerimizden falan kaynaklaniyordur buyuk ihtimalle merak etme
Burcum [bilinmeyen] evham yapmayın 😊 yakında hissetmeye de başlarsınız gün içinde iyice rahatlarsınız😊
Ilkannelik [bilinmeyen] 26. 27. Haftalardan sonra birden karin büyümeye başlıyor.😊 bebeğin pozisyonundan da karin şeklimiz farklı duruyor olabilir 😊
Burcum [bilinmeyen] tabi insan ister istemez yapıyor😊 oh hareketliyse ne güzel maşallah🙏🏻 Yakında iyice belirir karnınız siz bile şaşıracaksınız ne ara büyüdü diye😊 benim bir anda büyüdü.
Sara [bilinmeyen] Normal canım))Öyle düşünmen.Bende öyle düşüncelere kapılıyorum.Birden düşünüyorumki karnım aşağıya dogru gıdıyo bırden bakıyomki normal 😁😁
Ipekyuksel [bilinmeyen] bizde 18. Haftadayız bu haftaya kadar aynaya bi aç karına birde tok karına bakıyorum sonra acıkmaya yakın bakıyorum gazım varken bakıyorum sürekli acaba küçükmü acaba büyükmü. Lan bi anda nasıl küçülür bu göbek bebek neresinde duruyor bunun diyorum yedikten sonra bi bakıyorum heee burdaymıs diorum anca kımıldadıgında hamiş oldugunu anlıyom😂😂 ama bugun farkettimki aç karınada daha bi belirginleşmeye basladı göbeğim bu haftada 😇😇
Newheart [bilinmeyen] hiç yadırgamadım. Ama karnım büyüsünde insanlar farkedip yer versin istiyorum. 😞 çünkü ayakta gitmek çok zor oluyor.
DuyguAlalm [bilinmeyen] 12 haftamdayım daha görüntüde bir şey yok, ama bir şey merak ettim: 18 haftada bebeğin hareketlerini hissedebiliyor musunuz? 😊 o günleri iple çekiyorum, hissetmek istiyorum ben de artık 😊
Sara [bilinmeyen] Inankı gülüyorlarki 😂😂😂Düşünüyorlarki annelerımız kafadan çatlak 😁😁Ben bırgun cocuk hareket etmedı))Parmağı karnıma vurup dıyomkı))_——Ordamısın ordamısın?hareket et😂😂😂
Sara [bilinmeyen] Benim eşimde diyoki çocuğ deli yapıcaksın.😂😂😂Uzak dur ))))Allahım biz anneler neler yapyoruzzzz😂😂