belinay13 3+5 de hamile olduğumu öğrendim.6 haftaya kadar çok iyi gidiyordu. 6. Haftanın ilk günü bulantı vd kusma ceeeeee👻 dedi. Hâlâ devam ediyor ama doktorum premesis diye bi vitamin verdi baya ıyi geldi .yine bulanıyor ama sürekli kusmuyorum. Ara sıra gelen karin krampları dışında başka sıkıntı yok simdilik