Zehra321 Merhaba. 15 haftalık hamileym. Bugün çok stresli bir durum yaşadım aşırı sinirlendim elim ayağım titredi ağladım. Karnım ağrıdı biraz. Korkuyorum bebeğime bişey olmuş mudur. Yarın kontrolüm var ama içim içimi yiyor. İlk bebeğim tedaviyle oldu o yüzden bu kadar endişeliyim. Bebeğe zarar vermiş midir bu kadar stres yapmam
Ozican Zehra321 stres bir hamilenin en büyük düşmanı.Artık bu durumu düşünüp stres yapmayın bari.Sakinleşin solunuza yatın. Sessizce dinlenin ve hiçbir şey için üzmeyin kendinizi
Eseenn Zehra321 Unutun bence 😊 acaba stres yaptım mı bişey oldu mu diye düşünürken bile stres yapmış oluyorsunuz çünkü 😊
Fatmacavci Zehra321 allah yardımcın olsun ama korkma kanaman yada sancin olmasida bişey yoktur inşallah
Kumru_ Zehra321 Stresten uzak dur canım ben de dün çok kötü şeyler yaşadım tansiyonum ve nabzim yükselmişti. Çok şükür bişey olmadı ama yine de zararlı tabii ki.Dikkat et kendine
Zehra321 Fatmacavci kanamam yok sadece biraz karnım ağrır gibi oldu. Sonra aklıma geldi acaba bişey mi olmuştur diye 😨
Zehra321 Kumru_ teşekkür ederim çok dikkat edicem artık değmez kişiliksiz insanlar için bebeğimizi riske atmaya 🙏🏼😊