Rabiaa__ Ayse-karadag ben 16 haftalığım hala arada ağrılarım oluyor yani doktorunla konuş bir istersen dayanılmıcak kadar ağrın olursa ilaç verebilir ama leken veya kanaman olmadığı sürece korkma bence ağrılar çok normal