Kmndas Sevgi_96 son adet tarihin ne zaman ondan hesaplıcaksın canım doktor değerin düşük olduğu için yeni oluşuyor 1-2 haftalık dedi büyük ihtimal keseyi görümce zaten ölçüp kaç haftalık olduğunu söyler inşallah sağlıcakla kucağına alırsın kese de en az 4 haftalık olması lazım gözükmesi için oda zayıfsan gözükür 5 yada 6 da kesin görürsün keseyi
Sevgi_96 Kmndas bana dediği daha yeni oluşum olmaya başlamış çok yenii 1 haftalık tutunursa zaten bu tarihleri 1 hafta olarak hesaba alıcak ozaman
Deletedmom2224 serife_ynmz öyle bir şey imkansız ötesi imkansız. Biseyleri yanlış hesapliyorsunuz 1 günlük hamilelik demek adetin 1. Günü demek yani o gün daha adetli oluyorsunuz
Deletedmom2224 Sevgi_96 tamam işte şuan 4 haftalık hamilesiniz. 1 haftalık hamileligi öğrenmek imkansız o zaman hcg hormonu yükseliş bile göstermiyor. 1 2 hafta sonra doktor 5 6 haftalık dediği zaman anlayacaksınız hayırlı olsun
Deletedmom0810 UmmAsel umarım diğerleri de dalga geçiyordur çünkü kendimi kesesim geldi yorumları okuyunca 😂 bu kadar cehalet, bu kadar araştırma ve bilgi edinmekten acizlik beni kahrediyor evlat yetiştirecek olduklarına inanamıyorum şaka olsun lütfen 🤦🏻♀️
Nese_anne Deletedmom2224 neden imkansız olsun benim 3 günlüktü öğrendiğimde🤣iki hafta dr ekleniyo dedi normalde 3 gunluk ama hesaplamada 2 hafta 3 gunluk dıecegız dedı suan için 🤣eşimin rüyasında cocugumuzun old görmesiyle kan tahlili verdik denk geliverdi☺️
Sevgi_96 Nese_anne yani şöyle ki eğer çocuk tutunursa zaten şuan 1 haftası sayılcak daha birleşme zamanı ama sonuçta 1 haftalık 🤪
Deletedmom2224 Nese_anne 3 günlük bebeği nasıl öğrendiniz Allah aşkına 🙄 buna göre bebeği de 1 1 buçuk ay sonra filan görmeniz lazımdı
Deletedmom2224 Sevgi_96 çözülecek bir şey yok aslında şuan adet tarihinize gore 4 haftalık gebesiniz ama o saçma doktora gitmeyin derim 😊
Nese_anne Deletedmom2224 kanda beta 19 cıktı dr um ucgunluk normalde ama tıpda ıkı hafta eklıyoruz dedı 2 hafta 3 gunluk dedi 1 ay sonra cagırdı gittiğimde keseyi gördük
Sevgi_96 Deletedmom2224 kan testinde çıkan değerlerin de 1-2 hafta aralığı diyor ama hastanenin verdiği
Deletedmom2224 Sevgi_96 değerler önemli değil bunu 1 2 hafta sonra bebeği gördügunuz zaman anlayacaksınız 😊 5 yada 6 haftalık diyecek doktor e 1 haftada da 5 hafta birden bebek buyuyemeyecegine göre 😊 referans değerleri önemli değil onlar tahmini
Sevgi_96 Sevgi_96 çocuk anca balayında olmuş olabilir balayından da geçen hafta döndük ondan önce olamaz evli değildim çünkü 😂
edak Sevgi_96 gebelik hesaplaması ilişki gününe göre değil son adet tarihinizin ilk gününe göre yapılır. Demek ki eşinizle ilişkide bulunduğunuz dönem yumurtlama döneminize denk gelmiş o sebeple eğer son adet tarihiniz 8 eylül ise şuan 4 haftalık hamilesiniz. Doktorunuzun kafası çok iyiymiş yalnız 1 haftalık hamilelik demek 🤔 güle güle kullansın 😂
Deletedmom2224 Sevgi_96 okey ama bunu anlamıyorsunuz gebelik son adet tarihinin ilk gününden hesaplanır 😊 yani adet olduğunuz gün gebeliğinizin 1. Günü olarak sayılıyor dediğim gibi 1 hafta sonra keseyi gördüğünüzde beni anlayacaksınız çünkü doktor 5 haftalık diyecek. İyi geceler 😊
Deletedmom2224 edak ayy Allahım çok şükür iki saattir bunu anlatamıyorum kimseye 🙄 oda nasıl bir doktorsa neyin kafasıyla 1 haftalık diyor 😂
edak Deletedmom2224 ben de çok şaşkınım gerçekten 😂 ilk gebeliği yaşayanlar olarak böyle şeyleri bilmeyebiliriz ama doktorun sağlıklı bi bilgilendirme yapması lazım bu ne fütursuzluktur çözemedim malesef 😂