iremeriik ah ah ben neler çektim böbrek ağrısından. ağlaya ağlaa hastaneye gittiğimde öğrendim. sağ böbreğim sol böbreğimden büyük çıktı bebekte büyüdükçe sağ böbreğime baskı yaptıkça inim inim inliyordum. doktorum belirli ilaçlar verdi. ve sabah 8den öğlen 2ye kadar serumla tedavi gördüm sonra nasıl olduysa bir daha ağrı falan yaşamadım. bana tekrar gelme ağrıdıkça ağrı kesici iç günde 3 kere ağrı kesici hakkın var dedi. ama çok şükür gerek bile kalmadı🙏🏼