_aslikrtcu Selam kızlar 😊 17 Ekim’de randevum var, tam 12 haftalık olacağız inşallah cinsiyet belli olur mu acaba?☺️
Sedaahmett _aslikrtcu benim ilk 15. Haftada doktor tahmin yapmisti. 19.haftada netleşmişti cinsiyeti. Insallah seninki erken gösterir 😀
Esarikay _aslikrtcu bana 11+6 da ikili teste gittiğimde erkek dediler canım sonra 14 de erkek dediler bugün 15+1 de erkek dediler daha da değişmez herhalde 😂 benimki göstermişti