Yldzeyll Merhaba canım bende o şekilde aldım yatağı biraz ileriye yönelik düşündüm o yüzden böyle bir tercih yaptım beni en cezbeden nokta ise uyurken yatağında basında bekleyemiyor insan beşikte uyansa asılıp baş aşağı düşme korkusundan bu şekil istedim şuan düşse yere yakın olduğundan çok sorun olacağını düşünmüyorum bi hastalık birşey olsa ben bile yanında rahatlıkla uyuyabilirim bilmiyorum bana daha kullanışlı geliyor modası çabuk geçer alma falan dediler ama çocuk gözüyle bakmak lazım birde Oyuncak eviymiş gibi bir his yaratıyor belki ilerde uyku diye koşturmaktan değil de heveslenip kendisi yatağına girer uyur bilmiyorum canım yine de sana kalmış benim fikrim bu yönde uzun ömürlü birde en az 8 9 yaşına kadar uyuyabilir içinde 🤗