İyi günler kızlar ayrımtılı ultrason için başka doktora gittim herşeyin normal olduğunu ama kalpte parlaklık olduğunu söyledi ancak ikili test sonucum 14327/1 olduğundan ense kalınlığı normal ve burun kemiği olduğu için o bulguyu önemsemem gerektiğini hatta söylememiş olduğumu varsay dedi ama ben ben ne yazıl ki duydum anne yüreği içim içim yiyo😔 kendi doktorum da sıkıntı olmayacağını riskin düşğk olduğunu kalpte mineral birikmesi olabileceğini söyledi sizin başına geldi mi durum nedir acaba