Slariza 36. Haftama girmek üzereyim. Bebeğim makat pozisyonundaymış. Acaba doğuma kadar dönme ihtimali var mı.? Bunun için yapılabilecek egzersizler var mı ?
26082014 Slariza meraba canm bnimde oğlum öleydi dönmedi 37 ye gitmiştim sezeryan oldm Şuan 5 aylık oldu oğlum ne yaparsan yap dönmeyen bebek dönmüyor bana bol bol yürü eğil kalk demişti hiç bişe yaramadı
Arzu61 Slariza bende 27+1 im canım çocuk baştan beri hep makat pozisyonundaydı hala da öyle sona doğru ne olur hiç bilmiyorum
Slariza 26082014 teşekkür ederim anladım. Bebeklerimiz sağlıklı olsunda artık normal sezeryan farketmez. Ben biraz korkuyorum sezeryandan galiba.
26082014 Slariza korkulacak birşey yok cnm ben spinal sezeryan oldum sonrasnda ne başım ağrıdı ne belim ne de kalkarken zorlndm hemn toplandm tabi doktorda çok önmli bide bünye meselesi
Munisee Canım benim de 36 +6 makat pozisyon da hanımefendi hala doktorum 38de alırız dedi 21ekime gün verdi hiç dönme eylemi olmadı ışık tutma gırgır yapma bol yürüyüş bende senin gibi takmıştım kafaya ama dönmedi zorlamanın da anlamı yok dedim çünkü insan korkuyor bu seferde normal Doğumda bişey olursa diye vicdan yaşamaktan korkar oluyor insan
lalbrk 36+3 benim bebeğim de ters. 38 de sezaryen olacak sanırım . Tabi o tarihe kadar döndüm ve geliyorum demezse☺️☺️