Serapss bende şuan 11+3 üm. 7 gün öncesi akıntımla birlikte çok az denecek kadar leke kan geldi. çok gelseydi durmıcaktım gidicektim. randevum vardı bi ikiyğn sornasına. doktora söyledim dediği şu oldu;
kan uyuşmazlığınız varmı? varsa kanama oluyorsa 72 saat içinde vurulman lazım (kanuyuşnazlığı bebeğin düşük olmasına Allah muhafaza sakat olmasına kadar sebeb oluyor o yüzden iğnesini vurulmak gerekiyor, ben 1. gebeliğimde vurulmuştum) eğer kanaman yoksa, 28. hafata dedi sanırım o zaman vuruluyomuş.
+ ayıptır söylemesi cinsel ilişkide zorlanıncadq kanama olabiliyor hamilelikte. onura dedi doktor