Mehtapakgl Merhabalar, öncelikle ve şöyle başlıyorum. Klomen ve estrofem kullanıyorum şuan. Bu ilaçlar bittikten sonra çatlatma iğnesi yapılacak mi. Bu ilaclar kullaniliyor diye Iğne yapılması mutlaka gerekli mi( iğne korkum yok) ? Kafam çok karışık. Rica etsem aydınlatabilir misiniz beni. 🙄
Ebuska Mehtapakgl ben klomenle hamile kaldım ama çatlatma iğnesi vermedi doktor onu doktorunuz daha iyi bilir bana gerek yok demişti dediği gibide oldu.
Mehtapakgl Cananyildiz Ebuska kızlar cevaplarınız için çok ama çok sağolun. Bebeğim 6 aylık oldu bile 🤭🤲
Mehtapakgl Cananyildiz kuzum inanki hatırlamıyorum, ben 3 ay klomen ç.iğneai kullandım tedaviyi bıraktım araya pandemi girince erteledim tedaviyi kendiliğinden kaldım hamile