Deletedmom124 Busr_Akbay çok şükür canım rabnim hayırlısından doğurmayı nasip etsin bence gayet iyi çok şükür birde hamile kalmak isteyen annelerimiz de var onlara da dua edelim 🙏🙏🙏 onlar da gebe kalıp sizin gibi paylaşırlar inşallah
Duyguali Busr_Akbay Evet benim de ilk 35 di daha sonra 285 olmuştu. Şuan bugün kalp atışını duydum çok şükür 🙏🏻
Busr_Akbay Deletedmom124 insallah etmez olur muyummm ? Allah'ım bütün isteyenlere bekleyenlere nasip etsin insallahh 🤲