crkotu benimde çok oldu canım sabah olan ayakkabım 2 saat sonra sıkıyordu sanarsın ayaklarımı arı sokmuş ayakkabılarımın hiçbiri olmuyordu ben çözümü işe giderken normal ayakkabı ve yaza denk geldiği için sandalet giyerek bulmaya çalıştım sandaletlerim bile sıktı sadece gidip gelmemde giydim ofiste terlik dışında bişey giymedim çalışan anne adayları olarak öyle eve gelince ha deyince oturamıyoruz dinlemiyoruz ki yani ben yatana kadar sürekli otur kalk yapıyordum 36 haftayı bitiriyoruz 37 olcaz halada aynıyım bir sürü ayakkabım var hepsini yıpratıp genişletmek istemedim geçici süreç dedim nede olsa 2 ayakkabıyı gidip gelirken sürekli giydim bitanesi yıprattım haliyle normal diğeride azcık aşındı gibi sanki çok kullanmaktan ama idare etsin doğuma kadar beni sonrası için çok fazla ayakkabım var başımın çaresine bakarım bence sende öyle yap terlikten rahatı yok işten çıkarken normal ayakkabımı giyeceğim zaman bile hiç istemiyordum o derece rahattı