Minikkkuzummm ben se suan 36+5 im 35+2 de doktora gittim kafası 2 hafta önden gidiyor Normal doğum yapamazsın dedi bana ama 35 haftama kadar bir sürü doktora gittim bana böyle birşey demedi doktor değişikliği yaptim ilk defa gittim o doktora direk normal yapamazsın dedi ve herkese aynı şeyi söyledi yarin kendi doktorum da randevum var Ona sorucam