Kadriye-melek1 Aynurnaz AA öylemi ya ben bulantı ilacı dışında yeni kan hapına başladım başka hiç bir ilaç içemedim . Kusmaktan şimdi kan ilacına başladık
Kadriye-melek1 Hicrannergin nefes egzersizi deneyeceğim canım çok sağol . Çok fena yürümeme mani oluyor resmen .
Duygu02 Kadriye-melek1 evet benmde hep soğuk.o yüzden belim de daha çok ağrır oldu..ince şal atkı sariyorum o iyi geliyor
Bsrkoc Kadriye-melek1 ben magosit kullanıyorum ama sen doktoruna şikayetini söylersen o ne ilaç vereceğini daha iyi bilir
Akademisyenanne Kadriye-melek1 magnorm ve calciday kullaniyorum bir gun arayla. Onlar da olmasa agrim oluyor :/