Yenianne26 Kızlar merhabalar 20+2 haftalık gebeyim. Sürekli korku yaşıyorum bebeğime birşey olursa diye. 4.5 sene sonra gelen mucize Rabbim in emaneti bana. Eğer birşey olsa bir belirti verir mi. Tecrübeli olanlardan yardım istiyorum 🤲
Hiler10 Yenianne26 canım emin ol herkes aynı korkuları yaşıyor 16 haftalık olduk son iki gündür göz segirir gibi seğirmişti bugun olmadı korkuyorum bende aynı sen gibiyim
Hiler10 Yenianne26 canım lekelenme falan olur herlade yani illaki okur diye düşünüyorum kendimi sakinleştirmeye çalışıyorum bende